Grattis alla :)

Idag vill jag gartulera alla som fyller år
Emil som fyller 25 år min svärson  GRATTIS
Millan som fyller --år min vän GRATTIS
Micke k som fyller 26 år min fd kollega GRATTIS
ja sen finns det säkert en hel massa andra GRATTIS på er oxå

Skoldag i går vi jobbade med snoppen på Örjan......
satte kateter alltså och provade på olika sorter, för att få den rätta knycken som farbror Melker hade sagt
Örjan var bara en liten bit i gummi kan man säga med genomskärning i midjehöjd
och med ett synligt urinrör....ja vet de låter konstigt
det va jättedålig uppslutning vi skulle redovisa ett arbete, vi skulle varit 6st
men de va bara jag och Ida som gjort nått och jag va själv i går..
tråkigt ibland känns det lite som att man inte tar de hela på allvar
de är väl ändå människor vi ska jobba med...

hörde en fågel som viskade att lilla Linda blivit mamma till en flicka i går
huuvida det är sant eller ej vet jag inte
men fejjan är väl en tillförlitlig källa??....eller
så GRATTIS lilla LINDA till er flicka

Kommentarer
Postat av: Emelie

fejjan är en oerhört tillförlitlig källa kan jag lova ;D Hoppas det gick bra för Tuva hos tandläkaren! :)

2010-09-29 @ 09:34:31
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/
Postat av: Anna

Mycket firande :)

Stackars Örjan får stå ut me en hel del, ha ha

bra träning i allafall.

Ha de bra! Kram

2010-09-29 @ 09:50:48
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Emelie

det låter bra! Ja bäst för tomten att han fixar det i jul! ja visst är det härligt väder idag, sånt här väder kan det vara varje dag tycker jag! :)

2010-09-29 @ 12:23:34
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0