Pang knack

Vaknat med gigantisk huvudvärk...känns som bihålorna
så fort jag blir snorig så börjar dom krångla...Suck
men man har sig själv att skylla när man jobbar på dö sjuk..

baren stod kvar så oxså personalen
jag va dåligt motiverad att göra jobbet men stannade till 23
 vi stannade till i korridoren och började prata jag och en kollega
hon berättade en lång historia om fredagens happening på baren
en lastbil med låsta bromsar började brinna precis utanför..
nåja efter den berättelsen började jag berätta om en kul blogg
min man hittat där de fanns asgamla bilder av baren, och jag hade lagt en komentar på dom
killen svarade med en fråga om  de "spökade" på baren och va händer då
just när jag skulle berätta fortsättningen då säger de klick i dörren till pappers förrådet
och dörren öppnas till fullt....
mina hårstrån på armarna stog rakt ut och de gjorde dom på kollegans oxså
-jag vill inte stå kvar här , säger hon
-fan jag va ju på väg till toan men de får vänta nu ,säger hon sen

vi gick ner till de andra känndes bättre då
men jag gick ändå tillbaks och in i förrådet och sa lite tyst (jag gillar inte heller de här,men vad ska vi göra?)
vi har som ett bollblank man kan prata med han men svaren uteblir än så länge..
för övrigt va bilderna på bloggen jäkligt charmiga
lillalilla macken med häst framför och E18 i gatsten :) de va tider de

Kommentarer
Postat av: Emelie

Då blir det nog en docka! :) Jo skolan går bra, nu är det full fart igen. Läser specialpedagogik några veckor nu, vi läser om barn med diagnoser, det är intressant! :) Hoppas det går bra med din skola och att du får börja jobba med gamlisarna igen snart :) Hälsa småtjejerna!

2010-09-08 @ 08:55:56
URL: http://emeliejoahnssson.blogg.se/
Postat av: Grandprix63

Hej, det låter spännande med spöket.

Ett ganska snällt spöke som förmodligen verkar vara lite orolig för barens framtid.

Det kanske är Lennart Cederlöf, den första ägaren, som "tittar till" er ibland. Du gör helt rätt som pratar med honom.

Kul att du och din man gillar min blogg.

Sköt om er!

2010-09-11 @ 19:30:20
URL: http://grandprix63.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0