Skoldag

Tror jag aldrig skulle få säga detta men skolan gjorde mig glad idag..
va så deppig i går efter jobbet så det likna skrutt
en till tjej som slutar jobbar sitt sista pass idag..

men skolan i dag piggade upp
vi fick först göra PBL lösa problem..
sen fick vi lära oss ta sprutor av olika slg
och göra ven provragning, ni vet fylla massa rör med blod från armvecket
och sen lära oss blodtrycks mätning och att ta pulsen
gillar stick och blod och sen träffa alla glada positiva  från klasssen
få liten uppdatering av kunderna på Åsundagården mina vänner..saknar dom
venprovtagningen va roligast sticka i armvecket hur kul som helst
ja på en konstgjord arm till allas glädje :)

vi har lärt känna varann lite bättre nu så de e riktigt skoj

inte bara blääh alltså utan de finns ljuspunkter här och där
min man tex som ställer upp 100% när nattsvartheten sätter in
love u

också är jag supernöjd me min frilla
har försökt lägga ut den men misslyckats totalt med de
måste nog be om hjälp...

har sen kommit på en grej...
ni vet som man ibland kan säga om sin vikt
att jag väger inte mycke jag är bara inte tillräckligt lång...

samma med åldern min, jag e inte gammal
jag är bara född för tidigt...25 år typ ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0