Vardag

Så var det vardag i gen då
ni vet måndag morgon vaknar barnen extra tidigt
åka till farmor på em och jag till mitt jobb 15-23
Är fortfarande jätte snorig och förkyld
men lyckades genomföra min praktik
 jätte trist att den är över
fick en kram av en farbror igår som oxå tyckte att de va trist
men vi ses säkert igen sa han...hoppas jag med

oj va jag har lärt mig mycke nya saker under dessa veckor
oj oj om ni bara visste
 när man pratar om äldre vård är de första människor tänker på
bjöjbyte

så va jag med förut
nu vet jag att den biten är ju så pytteliten att den knappt är värd att tänka på

jag fick 3 stora röda rosor av min familj igår när dom hämtade mig
jätte fint kort till de där pappa hade knåpat i hop texten så fint :)
jag vart rörd
för jag är just nu inte så lätt att leva med har alldeles för mycke oro i kroppen
för att allt ska vara normalt

Va me Tuva till simskolan igår kväll
hela vägen in pratade hon om hur kul de skulle bli att träffa
den andra Tuva som oxså går på simskolan
-hon kanske inte ens går i din grupp i år, sa jag
-jo de gör hon, säger Tuva bestämt
-jaja vi får väl se

väl inne i badet så kommer då den andra Tuva och alla e nöjda o glada
den andra Tuvas mamma berättar att hennes Tuva tjatat hela vägen in till stan om att hon vill leka i badet med andra Tuva :)
vilken tur att de blev så
dom e så söta på nått vis Tuva o Tuva
den ena lite kortare men annars så väldigt lika
samma kroppsform lite mulliga med långt blont lockigt hår

och så var grann flicka Emma också med i samma grupp
så lyckan var enorm


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Hoppas förkylningen är bättre! Tänkte bara höra, vet du nåt som Clara önskar sig eller nåt som du vet att hon skulle bli glad över att få? :)



2010-09-06 @ 14:10:35
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/
Postat av: Anna

Va kul att de gick bra med praktiken, du har säkert jobb där me snart, de är ont om folk överallt inom vården verkar de som.

Fint mottagande du fick,de är du säkert värd! Kram

2010-09-06 @ 16:10:22
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0