Det finns nåt med våren....

Ja det finns faktiskt nåt med våren som jag INTE gillar
och ja det har med blommor att göra...
MAJBLOMMEFÖRSÄLJARE
visst dom går säkert till en bra sak
okej visst kan jag köpa en av en söt liten parvel som kommer och försynt frågar
men när jag blir överfallen av typ 20 icke söta små barn
ja då är det inte roligt längre
man fick tränga sig in på coop för där  täckte dom små
vidriga barnen upp hela entren med sina gröna små magväskor
fulla av majblommor
va fan går inte ungarna i skolan dagtid längre?
nä jag kommer sitta och lipa på andra sidan dörren när nästa unge plingar på
och INTE öppna
så det så

Hälsningar Häxan sur tant

Kommentarer
Postat av: Guben

Haha du är rolig du, men jag har redan köpt majblommor.



;-)

2011-04-15 @ 19:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0