Djur jag sett

Jaha då va det dags igen
på den lilla isen som fanns vid "åbrinken"
nytt ord för mig men vad kallas det egentligen om inte så..??
hursom där kom en iller skuttandes
brun lång svans och nej det var inte en ekorre
iller verkar vara det som passar på djuret jag såg

jag är helt färdig efter denna helg trött i huvet
by a reason...mycket att ta in hela tiden
och det är inte som att steka en burgare och misslyckas
då kan man lägga på en ny
DET är aningens svårare på detta jobb
de måste bli bra bara, så är det
Hanna är tillbaka och ordningen är återställd
i morrn är det möte med chefen.....
mitt första, ska bli spännade

glor på mobilen hela tiden utifall fia e på gång
det är så spännade och jag är inte avis
bara förväntansfull en liten pojke bland alla tjejer
en katt bland hermeliner (kan det varit en sådan jag såg? hermelin? )
Herr Melin?? näääe de va de nog icke

vanilla förhållande?? apropå inget alls
också ett nytt ord, för mig alltså
nu ska jag göra  absolut ingen ting
whish me luck

sonen har tatuerat sig också kom jag på
på handen en liten döskalle...
jaja...den var bra



Kommentarer
Postat av: Leniz Peniz

hahahahahahahha.... oj en rad tillägnad moaaaaaa... hahahaha....tack du...hahahahahah....och grattis... ;O)

2011-04-04 @ 22:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0