Miss i arbetet

Ja jag e inte brunett egentligen...
nää jag e blond (suprise)

jag fick sista kursen förra veckan
jag drog ut alla uppgifter på papper
jag gjorde uppgifterna INTE i tur ordning

i går hade jag sista uppgiften kvar
jag gjorde den och precis,precis när jag skulle klicka på
skicka in, ser jag i ögonvrån...
Din uppgift i detta studiearbete är att genomföra en IVP
och så..Patienten bör ha flera av symtomen i kapitel 7 kursboken...

jag har inte köpt någon kursbok allt gick ju så himla bra ändå
och just den sista MENINGEN I UPPGIFTEN HADE HAMNAT PÅ EN ANNAN SIDA
som jag helt missat

Utlånad på bibblan i stan, finns inte att köpa tamejfan nånstans
 så det vart till att surt vänta till måndag kanske boken jag beställt kommer då

så nästa vecka tar jag studenten eller examen

de blir champange frukost
åka lövad kärra me högsta volym
vit tajt klänning o min gulnade student mössa
en bärs i ena handen o mössan i andra FY FAN VA JAG E BRA!!!!!
helt själv oxå..  :)

känns konstigt att äntligen e jag klar o jag klarade det
ja om någon nu rättar det inlämnade o betyg bedömmer


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kommer :)

Kram

2011-08-12 @ 21:01:32
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0