8 chanser

Läste en helt absurd artikel
om du är 3 år och har kissat på dig mer än 8ggr på 4 veckor
ja då åker du ut på den 9:e kisset.....
ja då anser man att barnet fått "tillräckligt många chanser"
nej det är inget skämt, det är sanning i USA
om barnet inte får problem efter detta med kiss/bajs så vet inte jag
det är faan helt otroligt va dom hittar på

I dag fick bonussonen ett sms att all busstrafik i länet var inställd
det är för halt....
hade inte den tragiska olyckan skett i går så hade bussen gått även i dag
det är den tragiska sanningen, att någonting så fruktansvärt måste hända innan nåon tar tag i det
för alla närstående till flickan, alla vänner och dom som var där i det tragiska ögonblicket
tänder jag ett ljus och en tyst minut.......hoppas det aldrig händer igen
kan vi inte bara tänka före...förebygga...

gjorde en del konstiga upptäckter i går
funderar faktiskt på dom än
och undrar varför??
och hur i hel.....???
kommer inte få några svar tror jag
så jag får fortsätta undra...

idag blir det dagis om en stund
sen blir det skolan
och lite vila(har en jävla nackspärr sedan i går )och sovit dåligt pga den
och en dotter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0