Drömmar...

Inatt sov jag ganska bra 1:natten av många
jag drömde däremot lite galet8och jag kom i håg det)
Sonen skulle ha inflyttningsfest i lördagskväll...så långt va d rätt
både i dröm o verklighet
 jag drömde att jag åkte till jobbet över Vela och jag ser de
blåa neon skyltarna som husets övre kant är inlindat i och där står det
"rädda östanbro grillen"..???
och en mindre som det står "östanbro cola"
helt obegripligt?????
jag väckte ju sonen(i drömmen)
han hade fått dom coola skyltarna som inflyyt present av polarna
dom hade spikat upp dom i natt..???
ja så va det med den drömmen

och nu till verkligheten men fortfarande kommer du åkandes från Vela in mot Hummelsta
jag har inte riktigt bestämt mig va jag ska tycka om husfärgen som finns där
på ett av husen som ligger ut mot åkern..
färgblinda
ascoolt
korkat
förliten färg provlapp
tjejen bestämde(hon var gravid eller hade pms)
som sagt färgen finns nog inte ens egentligen
om jag sa att den är skarp, skrikig, neonaktig...självlysande så var det en underdrift
mja jag vet inte den passar liksom inte på just någonting
egentligen bara hemsk...och man undrar hur tänkte dom här..

jobbar bara till 13 i morrn och sen e jag ledig en dag :)
ohh va skönt

synd är att jag inte kan säga just nåt om mitt arbete
jag träffar så mycke roliga människor varje dag
det är så kul och vilka historier
det ända jag kan säga annars är att solen är fantastisk på morgonen när den kommer upp över skogarna
orange röd mot en blå himmel snyggt och magiskt

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhahahahahahahha nu jävlar är HANNA HÄÄÄÄR

2011-02-20 @ 20:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0