Friska igen....

jaha ja då va dom friska igen...peppar peppar ta i trä
och jag e himla nöjd med mig själv
skrev om flyktingar och folkvandring på människan socialt och kulturellt
jag fick MVG ja jag trodde faaan inte de va sant
jag måste jobba bäst under press och med jäkla stimmig och sorlig tillvaro
tack Hummelsta baren för de  :)
när jag skrev uppgiften så hoppade båda barnen runt mig o skrek
hoppade på mig satt på datorn osv...

I dag fyller W 16 år
vi firade honom i går med tårta o bullar o kakor
idag har han träning och ingen har riktigt tid
själv jobbar jag från halv 11-22 något som är självvalt

närsomhelst får vi nya grannar oxå
det blir spännande och se vilka det är
dom som bott där fram till nu, har ju skött sig exemplariskt
varit bortresta typ halvår i taget och varit extremt lite här
och när dom varit hemma har dom släpat möbler runt runt(låter de som)
nej nu måste jag dra
hoppas ni alla får en solig men kylig dag

Kommentarer
Postat av: Plutten

Du är bäst Älskling!!!

2011-02-17 @ 16:48:49
Postat av: Anna

Grattis till MGV!! du är duktig du, hänger kvar från skolan :)

Kram

2011-02-17 @ 20:08:52
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0