frisörer

Jag längtar till tordag då ska jag äntligen till frissan
har ju bytt frisör nu dom senaste 3 klippen
och vid 1:a besöket tog jag med denna bild och sa
-så här vill jag ha det
-ok sa hon, va bra med en bild, var har du hittat den?
-frissa .se

ja hon sa att det skulle ta uppemot 3-4 klipp innan den var klar
och nästa gång är alltså nr 4
och jag tror det blir bra, hon är jäkligt duktig
stannar nog där ett tag till

jobbar hela helgen igen men nästa är jag ledig
idag kom lönen va fan jag fick ju dubbelt så mycke va jag normalt får
kul :)

i går åkte gubben till Strängnäs och köpte en cyckel
så nu är han nöjd, så som han längtat
nej han fick INTE ta den med in i sovrummet
men han fråga....
har lämnat in sista tema uppgiften av människan socialt...

ska börja med omvårdnad nu
Hade en ilsk diskussion med min lärare via mejl i går kväll
jag vart riktigt irriterad ja faktiskt
man lovar inte en sak och sen säger nåt helt annat
och jag gav mig inte och jag tror det gick vägen till slut

ska nog köpa lite extra färg o dra i nån slinga
kan inte släppa det där med håret riktigt
ljust eller rött??
mja vi får se

ska träffa millan och tina idag det blir kul

Kommentarer
Postat av: Kicki

Haha, cykel i sovrummet, kommer väl i väg snabbare då:) Kul att du hittat en frisör du trivs med!

2011-02-25 @ 07:36:54
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com
Postat av: Anonym

Nä, du ska ha svart hår med röda slingor. Inte ljust hår. :)

2011-02-25 @ 08:44:47
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0