Märkligt

Har hela vintern tänkt på en sak när det gäller bilen
vår passat alltså
när man börjar bromsa på en snö/is vägså låter det som
att man sitter på en snowracer o trycker ner bromsen
ni vet de där skrap ljudet ungefär mitt på
plåtbiten som drar ner i isen och skrapar
måste bara kolla under bilen nästa gång den lyfts upp
det sitter bergis en jätte skrapbroms därunder...

en annan sak jag mer retat mig på är när man jobbar
i hemtjänsten så tar alla för givet att man bara lämnar mat
och städar???
fan va rent det måste vara hemma hos alla vi åker till
och va mätta dom måste vara...
jag menar vi åker ju ut redan vid 7 på morronen och slutar 22
som sagt mycke mat och städ blir det....
allvarligt       lunch runt 12     middag runt   17
städ har vi en en dag i veckan och då en spec städgrupp
summa av kardemumman är att antagligen gör vi så mycket mer än städar
och kör ut mat...mmm de e sant

Kommentarer
Postat av: Kicki

Fattar ingening...

men kommma eller inte;)

2011-02-25 @ 22:18:34
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0