Snöstorm

I morse vaknade jag till snökaos
körde fast redan på gården hemma
väl i stan droppa barnen på dagis 06,30
mot Hummelsta och i snöröken ser jag en jättelång
radda av billysen ...känner att jag ler...drömmer jag?
är på väg till jobbet..baren lades ner? drömde jag det?
nä jag ska till Hummelsta så långt rätt
en plogbil har tagit täten o dragit på sig en rejäl kö.....

9 timmar i en hemtjänst bil en sådan dag....
jo jag tycker det är kul :)
räddningstjänstens bandvagn fanns i vallby
i hummelsta fanns .....jag
ja älskar att köra bil o  det var bara 5 avåkningar under dagen
dock aldrig jag
vägarna drev i gen på 20 minuter, vilken dag
nu soffar jag o ska se på spåret
hoppas dom håller sig på rälsen....
denna dag går till minnet"lite tjorviga dagen" :))

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja vem ville ha den här skiten tillbaka nu när man äntligen börja skymta vår :)



Kram



PS: har du bestämt dig om klassfesten?

2011-02-12 @ 05:53:08
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0