Akuten

I tordags tillbringade jag min em på akuten
där hittade jag min lilla flicka som knappt kunde andas
hon låg där på britsen å såg så ynklig ut
usch själv tyckte jag de va riktigt obehagligt men det låtsades jag inte om...
hon hade hög feber och andades som ur ett litet pytte sugrör
men dom fixade till det med lite medicin och när jag åkte o jobba så var hon redan bättre i andningen
nu ligger hon hemma o kurerar sig förkylningsastma? finns det?
eller hade hon svalt en lego eller barbie stövel?
ja vi får reda ut det så fort jag pratar med henne igen
min lilla bebis....
gjorde ju inte saken bättre att hon är gravid
kanske bebben trycker mot lungorna?

idag blir det dansshow för hela slanten
och ett möte med släkten..på gott o ont

nån klok människa sade
- släkten den har man ,vännerna väljer man

ja lite så är det väl


Kommentarer
Postat av: Kicki

Usch då! Hoppas hon mår bättre nu,

och se till att hon håller sig ifrån leksakerna;)

Kram

2011-01-22 @ 10:14:53
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com
Postat av: lill-rimm

liiiiiite tycker du nog om släkten i allafall... ;O) vi ses i eftermidda... ;O)

2011-01-22 @ 10:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0