Fredag

idag är det fredag igen och dagarna rullar på
vi ska in nu på morronen och stor handla
sen ska vi ta lite fika och sen är det dags för dagis
jag ska nog dammsuga av lite som vanligt
och åka lite tidigare till jobbet, ska till
tobbe och kolla hur de går för han i nya lyan
han var själv jättenöjd med tapetseringen av vardagsrummet
så det låter ju bra(han borde ju ärvt nån gen)

sen är det jobba som gäller hela kvällen
ja hela helgen ska det jobbas
1530-22 fredag
7-16 lördag
7-12,30 o 15,30-22 söndag

ja det va min helg, hoppas att dom andra hittar på nåt kul

i går bjöd min dotter sin mamma på lunch o fika
mmmm.... va gott va mätt hela dagen efter det
hon e så snäll :) tänker på sin gammla mamma

Kommentarer
Postat av: Anna

Har också min jobbarhelg!

Mysigt med mamma-dottra lunch/fika :)



Kram och trevlig helg!

2011-01-28 @ 14:50:26
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Per Tuva o Clara

Clara säger att hon saknar sin mamma...

Tuva säger att hon saknar sin mamma...

Jag säger att jag saknar min älskling...



Hoppas jag är vaken när du kommer hem, känns som om kl. 22.00 är tufft idag, jag har ju inte sovit middag idag, som jag gjorde igår när Clara skulle sova...



;-)

2011-01-30 @ 17:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0