pluggar på

Pluggar som en besatt, människan socialt  kulturellt
det här var ett intressant ämne och jag har nog aldrig skrivit så mycke i skolan som just nu
Fick just godkänt i etik och livsfrågor :)
i dag tog jag en ledig dag eftersom barnen inte är bra i magen igen
ni vet lösbajs
och kräka har härjat i helgen IGEN
Men i dag har vi varit ute på förmiddagen och åkt snowracer o pulka
imorrn får vi se hur dom mår
dom mår ju bra men magen är i olag fortfarande

Helgen har varit i jobbets tecken med många nya inslag
och väldigt mycke oväntade grejer(kan inte gå in på vad)
men den har varit lärorik utav bara faaan
och jag har gjort vad som väntades av mig tror jag...
och vi har skrattat mycke oxå
så ska en arbetsplats vara, lite av allt

tänkte oxå försöka baka nåt då Tuva fyller 5år om precis en vecka
men det finns faktiskt dom som lever på just det så varför ska jag slita me det oxå
näe nu får dom ställa upp pågens, gille och allt va dom heter

lillpojken fyller ju på söndag 21år,klämma in ett besök där oxå
present har hn redan fått kaffebryggare, kaffe, kaffefilter och en dörrmatta
på dörrmattan står det
-stå inte här och frys...åk hem!
gillar den :)

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Bra jobbat!!

Du verkar gilla plugget nu, tänkte på när vi började högstadiet :)

Kramis

2011-01-31 @ 19:07:41
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0