Trött.....

just nu är livet aningens kämpigt
man måste visa att man vill arbeta
och man gör det på ett slags övertid hela tiden
jag gillar mitt jobb det är inte det
men jag har ju en familj jag älskar oxå
måste nog våga börja säga nej...

för att bli en bättre gladare och inte så jäkla trött människa
på jobbet är visst hälften alltid sjuka
mycke jobb för mig och det är ju bra

i dag ska jag fika med mina gamla kollegor
och tidigare i veckan hörde dom av sig (kvällspersonalen på baren)
vi ska gå ut och äta för våra drickspengar nån gång...

ska bli kul om det nu kommer inträffa...

Har fixat lght åt sonen nu i veckan som var
hoppas det ordnar sig

1 1/2 vecka kvar till STREET FEET SHOWEN
det ska bli så kul!
sist grät jag en skvätt för det va så bra
och mitt lilla barn va ju med

annars e allt lugnt i Haga snön vräker ner som i övriga landet
och under den är det glashalt
kör fösriktigt
det ska jag göra i dag

Kommentarer
Postat av: Kicki

Bra, tänk på att du ska orka vara en bra mamma också, ta inte allt du kan få!

Förr bytte jag också frisör oftare tror nog det är bra faktiskt, någon ny som ser med nya ögon:)

Kram

2011-01-12 @ 11:30:05
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com
Postat av: Anonym

ja..det är nog dax att börja sätta gränser.

Du kanske kan göra lite regler om jobb..typ att du vill vara ledig varje fredag kväll..och måndag.

Då kan du ha barnen hemma varje måndag och ha fredagsmys med familjen på fredagar.. :)

Och kanske...bjuda hem mig och barnen(emil inräknad) på kvällsfika.. :)

2011-01-12 @ 12:23:42
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag vet att de är svårt och säga NEJ men för ditt/ er bästa så börja våga!!!

Ta hand om dig!

Vi ska halka till Västerås nu.

Kram Anna

2011-01-12 @ 12:31:11
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Plutten

Vi älskar dig även om du jobbar mycket! Puss puss

2011-01-12 @ 19:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0