urk.....

Clara kräktes hela natten o dagen natten till torsdag
i går på dagen kändes det i magen, men jag har ju mumsat mina vitpepparkorn
jag va inte så orolig...borde varit det
på kvällen låg jag o tuva i varsit soffhörn o spydde
och sket ner oss
sen kom per hem...
och höll sällis
hinkarna åkte runt runt mellan oss
vi la oss tidigt ingen fattade ändå va som var på tv
urk säger jag....
vi gick inte mer än 2m från toan
sprang upp och ner inatt med hinkar och blöjor
och till slut satt vi 4 på rad och hinken kom passerandes förbi då o då

över 15 maskiner tvätt har gått
och vi har kämpat på med att sanera vartanefter
inte lätt......
nu orkar jag inte mer utanfaller snart ned i mitt soffa hörn
har nog gått ned nått kilo
men de var de inte värt..
detta var riktigt jävligt!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

åhhhhh bäst och springa härifrån, känns som ni smittar :)

URK

2011-01-15 @ 19:31:01
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Kicki

Fy så hemskt! Kramar

2011-01-16 @ 13:59:07
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0