Så jävla motigt..

men så stark jag var efter någon mil
tog en sväng men MTB`n nu på fm
jag var slut innan jag börjat, så kändes det
men efter nån mil var jag urstark :) det kändes skönt
jag har ju återigen gjort ett försök att förändra min kost och leverne
mycket frukt o bär mindre sött

Cyklar därför att jag HATAR att springa
och varför hatar jag det då?
-jo jag kan ju inte och är för tung!

det är skönt att cykla när det går bra
man känner dofter på ont o gott
svinskit VS rosor
men härligt är det

nu ska jag varva ned och sen sätta på potatisen
(på spisen alltså )
egen satt färskpotatis mmums va gott

Rehabilitering och habilitering
nya kursen börjar nu

har precis avverkat projektföretagande kursen
med en projektering för Haga festivalen som betyggrundande avslut

en hittepå festival i 2 dagar som går av stapeln i Haga
flera lokala band ska spela på olika scener i festivalområdet som sträcker sig från slottet ner till badplatsen
och vi har sökt alkoholtillstånd i tid och fått det :) bara en sån sak...
skulle kunna gå i verkligheten oxå ,med min projekterade budget går vi med vinst på 77 000 kr

hoppas på ett bra betyg i Haga festival projektet det var ett kul
skolarbete faktist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0