Det lilla huset..

Måste bara klargöra en liten sak
många undrar....
huset är ett dockhus modell brio lundby
hade ett sånt själv för 100 år sedan...

rustandet har gått dåligt, så jäkla pillrigt och jag vill att saker ska ske snabbt

det blåser ordentligt i Haga i dag
och jag har klokt nog valt att hålla mig inne
jag har gjort allt som jag inte skulle
nu tar jag en fika i väntan på jobbet ska börja
kvällspass i dag

fick ett papper om en studie jag varit med i sen 2004
tycker det är viktigt om man kan hjälpa till med olika saker
TEHS (thrombo embolism hormone study)
blodproppar hos kvinnor med andra ord
inte för att jag haft någon men dom vill veta en massa
och jag hade tid och svara då som nu

tror faktiskt jag fick en biobiljett förra gången:)

är med i en annan studie också som började under graviditeten med Clara
gravidas alkoholvanor och hur barnen drabbas
dom tog blodprov och en hårtuss
kanske hör dom av sig igen va vet jag
kan jag hjälpa till så gör jag det


Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha va de så stort hus, då har du lite pillergöra då :)

Kram

2011-03-09 @ 18:31:58
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0