Mycke skit i världen

Det händer mycke skit i världen just nu
katastroferna avlöser varann
och nu senast i Japan...
med exploderande kärnkraftverk som en följd i eländet

och så har vi ju Libyen oxå

Jönköping har snökaos nu på morgonen och det väntas hit till lunch
kanske mer exakt till kl 12,45...ja jag börjar jobba då
ska vara ute på vägarna till 22 mysigt me snö

ska köra 8 pass i rad nu och e ledig nästa helg först
det gör mig inget för de e dag pass och ingen e ju ändå hemma..

I morrn börjar körslaget det gillar jag
såg att millans gamla kex ska leda en kör :)))
varför tänker jag alltid mannagrynsgröt i samband m Arvingarna??
mja det ska jag inte trötta ut er med
däremot fick milla o jag en t-shirt som det stod "boo diddley"på
arvingarnas bidrag i melodifestivalen nåt år
det var snällt av dom (tror inte jag nåonsin tog den på mig)
jag har ju alltid varit mer rocker....Ebba grön

hoppas ni får en bra helg med mycke god mat(själv ska jag sluta äta helt)

Kommentarer
Postat av: Anna

Åtta dagar på raken, inte ett dugg avis!!



Snart vågar man väl knappt gå ut för de händer konstiga saker överallt.

Kram o trevlig helg fast du jobbar!

2011-03-18 @ 09:47:20
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0