Princesstårta

En princess tårta,2 dammsugare(punchrullar) 2 negerbollar(winerbröd)
fick mina barn i dag av Lena på jobbet
dom är skitfina!!!tack snälla Lena
hon har virkat alltsammans och det ser jättesmarrigt ut

Igår var vi till farmor (min farmor)
hon bullade upp hade varit till coop på 8,15
och köpt smörgåstårta, stor pack kanelbullar
kakor av olika sort och en äldre modell princesstårta
den hade hon köpt och tinat och fryst och tinat igen...
Ebba fällde en sådan klassiker om den
- mmmm va gott jag gillar gräddfil (efter att ätit av grädden...sur? )
min man sa också en sådan konstigt rolig fras härom kvällen
-varför släkte du lampan?
jag släkte ingenting utan han somnade till...

just nu är jag bara hem o lunchar lite
ska strax tbx till jobbet kör delad tur
och likaså i morrn
känner mig pigg piggelin
guben däremot sover middagslur

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag blev vaken av denna text:)

2011-03-14 @ 07:44:52
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0