Vår på G..?

Känns som att något är på gång...våren ?
solen började skina på eftermiddagen bara en sån sak
jag lämnade barnen på dagis och sen va jag ut o prata lite på åsunda
mmmm....efter det vart jag på så bra humör
åkte hem och fixa runt lite
jobbade undan 2 uppgifter i omvårdnad
sen handlade jag lite o hämtade barnen på dagis
vi åt mellis utomhus o hoppade sen i vattenpölar  :)
va skönt det var, rensade lite i rabatten oxå

vilken skön dag, barnen badade gubben o jag tyckte de va så lugnt o skönt
solen sken in på oss mysigt o varmt
hoppas denna dag blir snarlik

ska försöka få till nått skolarbete i dag oxå
annars tar det aldrig slut....

Ut i solen o njut, stanna upp andas ner luft så magen står ut och andas lugnt
så ja energi påfyllt  :) ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0