varför?

varför vaknar mitt minsta barn kl 05,11
och varför sjunger hon då
- åååhh jaaa kommer in rullar på i stockholms terräng de e
titeln jag vill åt ja e  microfånkåt....

dom hade en diskussion på radio för ett tag sen
om att barnen kom till förskolan (dom i 5-6 årsåldern)
och sjöng Pinks fucking perfekt
det är ju inte bättre när en 2åring sjunger microfånkåt
hela texten.....

vart fan tog imse vimse spindel vägen?

varför snöar det? av vilken anledning?
för det finns väl ingen som önskat sig lite snö

i dag ska jag till farmor(dåliga samvetet smyger sig på)
men jag har ju unte haft riktigt med tid..
och det har hon ju själv sagt så hon förstår när jag ringt..hoppas jag

jobbar i kväll och hela helgen
sen är jag ledig 2 dagar
i går var jag med om nått nytt, det var spännande på, jobbet alltså
somnade som en gris i soffan
undrar om det är nån form av vårtrötthet?
och vad gör man åt den?

Kommentarer
Postat av: Anna

Hon kunde komma hit o sjunga för jag var uppe kl.5, den låten har jag på min Ipod :) bra musik o träna till.

Jobbar också helgen! Kram

2011-03-11 @ 17:37:54
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Kicki

Mycke frisk luft:)

2011-03-11 @ 20:54:13
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0