karneval

vi gick med karnevalståget 106 pirater
pippi långstrump tommy o annika
lilla gubben och herr nilsson
kling och klang
prussiluskan
dunderkarlsson och blom
efraim långstrump
och hoppetossas besättning
det var kul!!

jag har inte orkat skriva
o andra sidan händer det inte supermycke i mitt liv
just nu, semester snart iof
3 veckor kvar bara
det blir Göteborg o västkusten några dagar för att vila upp sig
men först blir det midsommar i Härkeberga tror jag
det är ju tradition

jag fick en ny superfin soffa i morsdagpresent
10år framåt minst...
alla gillar den vi, sover som små grisar i den
skitsnygg

just nu målar jag om antikgrått på bokhylla till sovrummet
och sen försöker jag ta mig igenom den urjävla kursen jag gör just nu
den vart tråkig för jag fick en skit lärare mitt i den
och jag tappade gnistan helt...tyvärr
men gör om gör rätt ja där är jag nu

snart ska barnen hem från dagis och slutet på lugnet är över för i dag
besiktningen av bilen gick också uselt
fast det var väntat
så nu ska jag ta ett snack med lillen så han får laga den
han är förberedd :)

ja det var väl en uppdatering för dagen
kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0