sjukligt trött

Ja här satt man i går o googlade trötthet...
för jag har fått för mig, med gubbens ide att nåt är fel..
alltså, jag har inte minskat i vikt
jag har inte tappat matlusten (snarare tvärtom)
jag tappar inte håret
osv osv.....

men jag jobbar istort sett jämt
jag pluggar i stort sett jämt
mycke får inte bli fel i jobbet
hjärnan jobbar för högtryck än
och hur sover då Marie?

jag lägger mig då ca typ 22 som i går te x
jag somnar inte på stört men näst intill
jag vaknar ca 1 tim senare Tuva gnäller i sömnen
jagvaknar igen Tuva kissnödig
Jag vaknar igen Clara gnäller
Jag vaknar i gen jag kissnödig
jag vaknar igen Clara sparkas
jag vaknar igen Tuva drömmer högt
jag vaknar Clara törstig
jag vaknar Clara vill gå upp och dricka välling
ja så håller det på.....
tror jag hittat källan till min extrema trötthet

Idag kommer pappa hem igen, skönt så det blir som vanligt
han saknas här...
jag är ledig i 2 dagar men jobbar hela helgen
må solen skina på oss nu så vi blir varma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0