Ledig...dag

Det händer inte alltför ofta men idag har jag en ledig dag
och vad har jag då gjort min lediga dag
jag har varit till doktor Wahlund och ökat på min medicin dos
det var inte så kul när jag satt i bilen och inte kunde andas längre....PANIK!
så för att mina barn ska ha sin mamma kvar i livet ett tag till så gjorde jag som så
det som retar mig en liten aning är....att dom som själva inte är allergiska
inte fattar nått av vad som kan hända när man kommer i kontakt
med det allergi framkallande ämmnet....du kan DÖ
ska det vara så jävla svårt att förstå det?
och när du inte får in luft i lungorna  hur mycke du än flåsar
ta ett sugrör håll för näsan och testa vad du tycker om det.....
går det bra och andas och du tycker det är ok bra då..
annars har man ett problem
Han sa så doktorn till mig idag, du vet att det inte är bra att utsättas för det va?
ja jag vet sa jag...men vad hjälper det..
när jag slutat andas kan jag knappast väsa fram va var det jag sa...eller hur?
så det är jag riktigt arg över just i dag ...med...
Sen har jag varit på kryddan för att hälsa på mormor och morfar
och det gick bra, tog med mormor till maxi för att hon skulle få shoppa lite bra ha grejer oxå
ja och i morrn e det arbetsdag som vanligt
tack för att ni lyssnat

Kommentarer
Postat av: Kicki

Tack för att du berättade!

2011-11-10 @ 09:28:48
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0