Grattis

Idag fyller barnens kusin Victor år
och så fyller faster Inga i småland

Grattis till er i dag

ska träna en skvätt bara Per kommer hem
han är hos tandläkarn typ
sen ska jag jobba några timmar bara 4 så det är skönt

har sovit likt en klubbad
barnen ja båda har börjat sova i sina egna sängar
så det blir mindre orosmoment om nätterna, skönt!

jag fick mitt betyg i går
jo jag är besviken
inte på min egen insats eller nja lite
men på själva utseendet av betyget

alla kurserna stod uppradade 14 st med betyg efteråt
överst på pappret stod det

Komunala vuxenutbildningen samlat betygsdokument
ja och thats it

inte ett ord om vårdurbildning eller undersköterska
inte ett ord om
svensk vård och kompetensutbildning

det såg magert och fattigt ut på den lätt beiga lappen
kunde torkat mig i baken med den så trist som den var...

har jag inte slitit nog för att få en anings finare :(
purken är dagens ord

Kommentarer
Postat av: Lenis..

Men huvudsaken är ju att DU vet vad du gjort! Och när du lämnar papper till chefer inom vården så ser dom ju direkt att du är en klippa! ;) kram!

2011-09-06 @ 09:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0