Legenden Gunsan


I går på en bänk satt hon o rökte utanför Maxi, Gunsan! När jag var i tonåren räckte det med att man såg att Gunsan jobbade så visste man att det var kört att få komma in på Hummelstabaren, alla ungdommar var mer lr mindre portade där...... Gunsan regerade o härskade på tronen hon var höggljudd o härjig o fylld m respekt.... Nu satt hon alltså här och for upp o kramade om mig munnen var fortfarande välsmord o hon var sig lik fast mer grå. Jag minns hur dom glodde på den slaffsiga jäntan som stod där i dörrhålet och hävdade att nu skulle vi jobba i hop alltså måste spärren släppa så jag fick komma in på baren.... Hon han göra 32 år o tanken var väl att slå det men de vart bara 28 år, och så mycke nätter som vi slet i hop under åren Gunsan o jag så så insåg jag ju ganska snabbt att denna lastbils åkande kvinna bara hade sitt tuffa skal.... Innanför fanns en helt annan. En gång fick vi åka på kurs i hop till Uddevalla Q8 hade i service o kontakt teknik hahahaha.... Oj va fulla dom var i 3 dagar... Jag var just 18 fyllda o rätt rädd :) Gunsan vilken legend


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0