4,9

Skulle kunna vara dagens temp ute med ett - framför... Nä det är den skala 1-5 som vi i hummelsta hemtjänst ligger på efter enkätfrågor hos våra kunder, vad dom tycker om oss. Det är rätt intressant för en kund skrev rätt över hela blanketten med spretig stil - perfäkt !! Idag har dom erbjudit oss sovplats o mat o fika om vartannat , dom har kallat oss änglar :) vi har i detta skitväder som lamslagit vår kommun färdats på kostigar med bil ( stig, väg med gräsrimpa i mitten ) vi gjorde vårt jobb och faktiskt lite till för att skona vår efterföljande .... Alltså 8 tim till o från i bil och först när jag kommer in till stan e jag på väg att köra fast..... För att folk inte vågar köra fort, kör man sakta fastnar man juh lr om de kommer idioter på cykel mitt ivägen idenna snö yra ... Fick bara bekräftelse på att den jäveln är en idiot som jag sedan en tid misstänkt...sällan jag har fel i mitt bedömande av andra människor vid 1:a ökonblicket , sållar dom direkt ..


Kommentarer
Postat av: Kicki

Grattis och smile:)

2012-12-07 @ 18:56:52
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0