Berga by

Halv 6 åkte vi från stugan i söndags morse likt skurkar smög vi oss ut på tå med bytet över axel ( skidor o stavar ) i första rondellen upptäcker jag att vi e långt från ensamma.... Likt myror till en sockerbit bil efter bil luften känns magisk i de mörka morgontimmen. Släpper gubben som får gå över ån till starten, hem igen för att packa i hop, vi kör mot Mora i hop om att få ae en skymt bilar till förbannelse men jävligt ordnade förutsättningar, Evertsberg stoppar vi några timmar och far sedan vidare, mer bilar och vi letar efter bussen som så lätt skulle ta oss till Mora, plötsligt är vi mitt i !!!! Vi lyckas få me oss bilen hyffsat in i stan me parkering och vi fick i oss varm mat det ända misslyckandet var att jag hade förhoppning igen om att träffa nya släkten... Men jag såg ingen och ja vi lämnade Mora på kvällskvisten och visst är jag besviken nu var jag så nära det går och föll på mål linjen kändes det som. Nog om det ska lägga energi på det som är viktigt nämligen att jag e galen nog att för 3e gången gillt anmäla mig till tjejvasan :) ja 2013 då då kommer inget hindra mig och jag blir en vinnare även om jag kommer sist


Kommentarer
Postat av: lenis

Om jag är frisk... så hakar jag på!! Jag vill oxå kunna skryta om att jag åkt tjejvasan.. :P

2012-02-28 @ 20:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0