Ockelbo Danne har blivit farsa

Danne har blivit farsa, STORT grattis, lilla flickan skulle heta Estelle Silvia Eva Mary... Good choise , nu undrar man lite allmänt om vickan oxå kommer tappa allt som jag gjort när jag fött barn, ja ni vet håret, tålamodet, besinningen, fattningen, humöret, Ja tappat allt utom vikten och lusten till att moffla i sig allt sött.....kommer hon slaffsa runt där hemma i Haga precis som jag i min några år gammla och urtvättade aftonklänning med spyfläckar på baksidan av axeln och intorkade läckage fläckar i tutthöjd på framsidan just vid decolltaget ni vet.... Sitter hon nu och stirrar med nagelbitande frenesi på Hem till gården...? De blir nog bra, Danne släpar med den lilla till Ockelbo och hon kanske får en gnutta vanligt liv oxå..


Kommentarer
Postat av: Kicki

Nej, spyfläckarna har barnflickan;)

2012-02-24 @ 18:11:28
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0