Det är aldrig för sent

Att lära känna en människa på rekordsnabb tid är det verkligen möjligt? Visst är de det, och det är aldrig försent för egentligen något... Kan man förlåta, eller bara göra sitt bästa i att försöka förstå. Försöka förstå någons agerande sett ur en annan människas ögon. Visst kan man det, det betyder ändå inte att man tycker det var rätt eller särskilt smart och bra. Så mycke tankefel, så många missförstånd. men när de landade gjordes det helt rätt i tiden. Det är därför jag tror att allt har en mening, allt vi säger och gör vid olika tider i livet finner en mening, kanske inte just då och där men någon gång någonstans faller då det på plats bara och helheten blir ett faktum. I jobbet har vi nu börjat jobba med något helt nytt "Salutogent" dvs vi gör som vi alltid gjort, men vi använder en flottare ord bara I dag var jag ledig och jag tänker banne mig inte göra många knop... men i vanlig ordning gör jag nog det ändå... sitta still e inte en stark egenskap. I kväll ska jag åka med Fia "dotter" till magasinet och träna kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0