Inte för att jag vill gnälla men

Denna sida där man skriver sina inlägg suger ja på riktigt, man skriver med fint mellanrum och när det kommer ut så alla kan läsa är det ihopkört så ända in i .... tror till och med dom tagit bort , . och lagt in stavfel på pin kiv Nu har jag varit hemma och ledig så många dagar att jag vant mig, känns riktigt jäkla bra. Inga måsten, förutom min städnojja o tvätt nojja då men annars lugnt barnen leker så fint...än så länge. I morrn blir det dagis och ordningen återställs, skönt. Min bror och jag år inte riktigt riktiga enligt min man, och jag håller med vi har ju 46 år att ta i fatt och i denna hastighet, lär vi va klara ungefär i mitten av 2012 tror jag om inte förr.. det är nog ingen som förstår oss, förutom alla andra i liknande sits förstås. Det är liksom magiskt... ja vi är ju inte syskon men snudd på... vi säger syster o bror för vi känner så. Nu ska jag försöka ändra denna sida och se vad som blir todeloo gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0