Känner inte igen mig....

I går var dagen riktigt vidrig, inte så ur jobb sett men i kroppen så att säga. Från det jag klev upp och till jag lade mina lockar på kudden igen så rann tårarna till och från hela dagen, jag grät inte som lille skutt utan det kändes mer som att de vart fullt och rann över. Jobbigt när man jobbade inne och satt vid datorn när man till slut inte såg va man skrev o var rädd att nån skulle komma och se... Och jag kan på rak arm inte säga varför de vart så , jag önskar jag haft en bra förklaring ..... Men icke då... Inte ont , inte trött , det är som en stor kladd av allt tror jag , kanske nåt nytt , nåt gammalt , nåt lånat och nåt blåt..... Nä mycke händer just nu och ibland går tankarna för runt antar jag...men detta jäkla rinnande av tårar ja är inte van vid det....hoppas det blir bättre , detta är ju löjligt , behöver jag lite mer energi? Och styrka? Varifrån ska jag ta den.....peppar peppar idag e de lugnt än så länge så de finns väl hopp


Kommentarer
Postat av: Anna

Du kanske behöver varva ner lite, tur ni ska åka till fjällen nu.

Kram o ta hand om dig!

2012-01-09 @ 18:54:04
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Anonym

Men lilla mamma då.. :/

Tänker du på mormor kanske?

Och nya kusiner..

Farmor som blir äldre..

Morfar och hur han känner sig kanske..?

Det ÄR mycket nu..men det blir bättre! :)

Det ska bli skönt att komma bort lite i april...långt dit men skönt att ha nått o längta lite till..

Älskar dig mamma <3



kram

2012-01-10 @ 21:51:34
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0