Smash and grab

Ja jag gjorde en sådan i Västerås city idag. Snabbt in snabbt ut. Vilka klipp!!! Parkerade på Igor då de är lättast, sedan rulltrappan ner ut på gatan och in på Indiska Häpp slet åt mig lite plagg in o prova hittade 3stycken ut In på Gina Tricot samma där slet åt mig en hel näve me plagg ca 6st och ut Sedan på tillbaka vägen han jag in på Kapp ahl och vips några fynd Och nu ska jag berätta exakt hur jävla blond jag är under färg massorna.... och sedan ska jag skämmas på Gina hittade jag kjolar svarta, snygga lagom långa dom gick lös på ...50kr ja visst är det fantastiskt jag slog på stort och tog 2 ... provrum är överskattade saker och de va mycke folk så jag hastade i väg mot köerna och kassan istället. betalade nöjt alla mina fina plagg I bilen sneglade jag på kvittot som jag släng ur där stod det "Oksana klänning" på 2 ställen....50kr va faan va det då tänkte jag i högen av kläder??? och summan av kardemumman är som så -jag är för gammal, jag ser illa, jag gillar rea och längden på "kjolen" som var bra enligt min synsett var då alltså klänningen Oksana man skulle för fan dra upp den under armhålan vips fick man en ...mus-i-kant klänning ja ni fattar va? knälångt är inte inne....tydligen...och jag bejkänner jag är BLOND i ursprung OK?

Kommentarer
Postat av: lenis

Hahahahahahahahahahahahahhahahahahaha.... asså hur kul är inte d där...jag kan se d framför mig!!!hahahahahaha!!!

2012-01-03 @ 23:44:51
Postat av: Kicki

Haha, snacka om speedshopping!

2012-01-05 @ 08:00:14
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0