Har inte kunnat uppdatera min blogg

Det har helt enkelt inte funkat , har inte kunnat logga in ..... Har provat alla möjliga varianter men NEJ. Nu bara gick det helt plötsligt efter att appen uppdaterats great! Sovit scanic lugnet varit på lager 157 o nu sitter vi på sportys o glor, jo då mitt matsug har minska o jo då jag försöker äta de ryggis sa åt mig men vart faan finns de gojibär??? Har letat o letat o de enda jag hitta e frysta i hop m en himla massa andra bär men de funkar ju rent medicinskt :) mycke på jobbet o rörigt värre men nu e de bara 1 vecka kvar sen väntar min längsta semester ever... 4 veckors ledigt wwiiihhhaaa


Kommentarer
Postat av: Anna Adanir

Förstår att du längtar efter semester, jag har redan haft 4v men 1v till väntar i aug.
Du får gå in på hälsokost och fråga efter Goji.
Kramis

2012-07-07 @ 19:28:30
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0