Läkare

Jag går sällan lr aldrig dit och när jag väl är där så är det liksom illa......nu har min onda rygg varit just för jävligt ond under längre period till o från i ja ett halvår minst o då mest till, jag tränar om jag inte får övermäktigt ont jag promenerar stretchar o gör i princip allt har varit till naprapater o kiropraktorer o fan o hans moster oxå men nu tänkte jag läkare eftersom jag ändå skulle dit me mitt vanskapta knä :p ja va kan man säga jo de jag redan vet att de är värdelöst att ens ta upp de me dom....... För - på en röntgen syns inte smärta o 2 alvedon o 1 panodil e bra ..... Vå nu vet man va de e för fel.... O när de gör överdjävligt ont nästa gång snälla skjut mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0