Sverige

Du gamla du fria du fjällhöga nord ...... I morrn fyller Sverige år säger barnen vid sängdags, så Grattis Sverige i morrn åker flaggan upp för du glädje rika sköna.... Ja jag vill leva jag vill dö i Norden!!!! Härligt jag är rätt patriotisk även om min något jätteskeva syn från ungdomens dagar har förändrats totalt ( vilket är bra) den trångsynta Marie finns inte längre utan en ny Marie med nyfikenhet om andra kulturer och människor har tagit överhand tackolov... Vet inte riktigt när de hände men en dag var jag bara .... Normal hyffsat iaf :) vi får den äran att ses under en väldigt kort tid under vår levnad så varför lägga irritation o energi på korkade saker .. Heller hur än en gång gratulerar bi Sverige på födelsedagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0