Micasa

Mi casa su casa.... Ja tydligen. För mitt hem är inte bara mitt hem, här kan man bara gå in om man har en nyckel som om de va helt naturligt och utan att ens fråga om det är ok.. Det är år 2012 och nästan alla har en mobil så det hade kanske varit bättre om man plockat upp den o ringt o frågat.- du är det ok att jag lånar nykeln till DITT hus och klampar in när du inte är hemma i DITT hus , jag måste bara kolla en sak i DITT hus är det helt ok me dig..?? Ja jag vet jag kanske är jävligt löjlig väldigt överdriven och visst fan låter det konstigt varför ska man behöva fråga om en så självklar grej... Klart som fan att vem som helst får gå in till MIG när jag inte är hemma, heller hur det är väl ändå varje människas rättighet att göra så.. Rätta mig gärna om jag har fel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0