X fy fan va jag avskyr dom

X eller kryss eller va fan de nu kallas, jag avskyr dom av hela mitt hjärta.... Verkligen när fan har man användning för dom ..? Fula små jävlar som dyker upp då och då o retar gallfeber på iaf mig..får nästan panik ångest o svårt att andas när dom dyker upp , de e konstigt heller hur hur så små och ganska enkla kan sabba allt.. Försök sätta in dom i nått bra .... Nä jag vet det går inte och ändå är dom värda fruktansvärt mycke , jag känner bara att det är inte rättvist inte alls hur kan man få så många poäng för dom i word feud.... Jävla akit säger jag bara


Kommentarer
Postat av: Kicki

Haha...kex, spex, extra, sex, sexa, text...finns massor!:)

2012-03-21 @ 19:08:07
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0