Vilken härlig helg

I dag tänkte jag så här: jag är den lyckligaste människan i världen!!! Ja så är det nog. Vi åkte gammeldags tåg jag gillar det o gillar doften o rasset av vagnarna. Ånglokets tuta och ja de är mysigt med den lagoma dosen av det. Mariefred med sina charmiga hus o de pampiga ståtliga slottet ja o så vattnet som glittrar en varm vårdag som denna. Sverige är fantastiskt när man upplever de gammla av vårt fina land ... Ja jag vill leva jag vill döööö i norden.... Och sen lunch hos greken i Strängnäs alltid så jäkla gott vitlöksbröd tzatziki souvlaki m stektpotatis mmmuuuumms . Har oxå rört mig på em men nu sussar barnen o denna hektiska vecka fortsätter....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0