Här vill jag leva o här vill jag dö

Jag vet ju att jag skulle få lappsjukan inom kort men känslan när man kommer fram e snudd på religös....coolare stuga har jag aldrig haft...stor hall 2 toa en me bastu o dusch....stor matsal / v - rum o 3 rum m våningssängar saml 8 bäddar o ett ashäftigt loft m 2 dubbelsängar + lekrum m allt möjligt smått o gott till barnen.. Mitt i rummet en öppen spis såklart o sen altan me utsikt över hela klabbet faan va nice bäst oxå diskmaskin :) detta behöver jag varje år för att inte korka igen.... Frisk luft o tall i överflöd alltså inte denna lyxstuga men visst är de gött :) nu ska lugnet finna ro i kroppen o några stavtag på skidor kanske dom första på 8 år...spännande för ryggen är inte ok än så lugn o fin nu ..


Kommentarer
Postat av: Anna Adanir

Skippa skidorna nu va!! :)

Stugan verkar helmysig, ha en skön weekend!
Kram

2012-11-01 @ 19:49:45
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0