Jaha så hur blir de nu...?

Man kan kanske inte tro det men jag springer till frisören nästan på dagen var 7-8 vecka, jag bokar en ny tid när jag går därifrån.... Jag har slängt miljoners miljoner på mitt hår och är rätt ofta ändå inte nöjd... Jag färgar håret nästan oftare än jag tvättat de så ... Ja och jag har ännu inte hittat "rätt" färg, lr jo de har kag men den slutade dom sälja?? Jag har oxå betat av ett flertal frisörer lite här o där och jag brukar byta när dom tar klippningen förgiven o tror dom vet hur jag vill ha o bara kör på, då byter jag... Nu har jag ändå hållt mig till samma ställe under rätt många år och till samma frisör dom senaste 5 åren kanske och idag satte hon in dödsstöten.... -Jag ska börja plugga.... -Jag ska sluta om 3 veckor .... Så va händer nu...? Kanske kanske hittar jag rätt frilla och kanske även rätt färg men de vet man ju inte lr hur man är alltid rädd för de man inte känner till och jag är rädd jätte rädd för min nya frisörsom jag bokat hos... Hanna nu kör vi om 7 veckor, jag är redo men är du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0