Inte i dag

Solen har stekt länge nu men i dag när jag e ledigt faller ett tunt regn, men de gör inget mina blommor blir glada nu. Tuva och hennes ögon har nu noga kontrollerats av en jätte gulligt doktor Hanna , trycket mättes man gjorde gula tårar man lyste igenom ögat , syntestade m.m dagen till ära hade hon fått en gigantisk vagel i det dumma ögat. Man tror nu att Tuva är jätte överkänsligt mot vind vatten pollen djur ja de mesta men att de växer bort ..... Nu har vi fått droppar nya till att prova några veckor o en ny tid om 1 månad så får vi se :) . Jag tänker göra om hallen nu , jag har bestämt hur o förankrat de hos maken o nu är de bara tapetvalet kvar .... Har 3 olika alternativ vi får se va han tycker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0