Barnsligt kul

Efter en låååång dag och hämtning på dagis så var vi stressade och handla på ica. När jag väl klämt in barn o kassar i bilen och körde ner vid traffik ljuset så var de rött. Mörkret hade lagt sig över stan lixom regnet..... Bilen i filen bredvid där vi står sida vid sida gasar plötsligt som för att påkalla min uppmärksamhet,j jag sneglar och ser en finnig yngling i keps och med hela bilen full av polare.... Han kör upp hakan och nickar åt mig småflinande.... Jag varvar upp hondan...... Ler lite o när ljuset blir gult hör jag hans motor en kort stund för att i det gröna ljuset helt tystna.... Motorstopp up your face mother fucker .... LER stort och skriker av glädje de gjorde min kväll

Kommentarer
Postat av: Anna Adanir

Ha ha bra jobbat där!!
Ha de varit kul och sett han min :)

Ha en skön helg!
Kramis

Svar: Haha ja han gjorde min dag, tack de samma Anna kram
Marie

2013-11-16 @ 05:35:57
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0