Kanske ny diskmaskin...

Kanske för att jag inte körde fortare...
Jag har alltid en grund hastighet på minst 20 km över tillåtet, jo jag vet de e olagligt men va fan.. när de e raksträcka o inte en kotte i närheten då kan man väl få gasa på lite extra utöver dom20...   :)
I dag har jag varit duktig bäddat städat undan tvättat o hängt in torrt, diskat lagat mat, o sen varit på gymmet o tränat i 1 tim, gjort nästa veckas uppgift klart o nu ska jag snart åka o jobba...ska bli skönt me lite lugn...o ro..
:)

Har bara fått ett sykbryt idag än.....
Vid lunchen då Tuva i vanlig ordning krånglar
Börjar gråta när hon sätter sig, sen hälls de på med ketchup str klick på tallriken o sen över pastan
gråter vidare o ska inte äta nått alls... gråter högre när jag säger att man äter med gaffeln o inte drar me fingrarna i maten...vill ha mer ketchup..får de inte o gråter vidare....ta de lugnt säger pappa...ta de lugnt säger Clara... nu får de va nog säger mamma!  Tuva får lugna sig på rummet, huvudvärken från i morse kom tbx
I gråtattackerna ville hon ha en macka oxå, konstigt nog va den inte för liten lr för stor lr för rund lr för kantig
för lite lr för mycke smör... jag är trött, måtte vi få äta i lugn o ro nån gång...med Tuva vid bordet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0