Helgen kommer

Idag är de Fredag, inget spec me den
Jag ska ut på en mountainbike runda så fort gubben kommer hem
sen är de praktik som gäller från 14-21,30

Imorrn däremot är de Sala som står först
Triatlon silvermannen
simma, cykla, springa.....
hoppas de går bra för vår idol :)

sen är de mat hos farfar/farmor mums..
Kusin och faster är där,  vi ska fira kusins födelsedag
sen kommer vi nog somna framför tv i vanlig lördags anda ;)

och söndag ska jag också praktika lite mellan 7,30-15,30
de roligaste med detta jobb har jag kommit fram till under mina 3 veckor är
1. Att få dom att le och på bra humör
2. När dom efter mycke tragglande själva gör framsteg och gläds
3. När man har tiden att sitta och prata "skit" med dom
4. Att dom nu känner i gen mig

de trista är att jag har en vecka kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0