regn :)

Tycker ändå att de är skönt me lite regn
vi behöver de trots allt
min första lediga dag av 11a...
vi ska hälsa på gamla farmor idag
antagligen för att mitt dåliga samvete har smugit sig på mig under min praktik
då man ser hur ofta dom boende får besök

jag trivs faktiskt riktigt bra
igår tog jag tag i vissa saker helt på eget bevåg men visste egentligen inte om jag fick..
nu gick de bra jag kunde själv :)
lägga någon i rullstol med lyften och tvätta och byta kissblöja
och kläder

kan nog rulla hår oxå de såg inte så avanserat ut
alltiallo ja de måste man vara

i morgon ska Tuva på kalas till granntjejen Emma hon har fyllt 5
Nästa gång Tuva fyller då ska hon oxå få ha kompis kalas
dom har ju blivit ett gäng här ute

Såg reprisen av allsång på skansen i går
Magnus Uggla han gillar jag
sjöng så de dånade när han rev av sina gammla hits :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vad roligt för Tuva att gå på kalas! :)

2010-08-19 @ 12:00:24
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0