RPM

Det har jag anmält mig till i kväll...
Näe jag har inte en susning va de e...
cyklar gör man tror jag?!
eller hoppas jag iaf..
 en utförligare beskrivning kommer i morrn

Lillen va hit o käka lunch nyss
man måste ha såna lockbeten för att se skymten av han
han flyttar ju ut i mormors/morfars stuga nu
eller de e ju min stuga...
hursomhelst där finns 2 rum varav ett har en pentrydel
men de finns ingen toa elller dusch
ingen tvättstuga
jag lova att han kan slänga in tvätten här när han åker förbi
mormor ska inte behöva göra allt
de e ju jag som är mamma :)

snart kommer min vän Millan på fika besök
vi ses inte så ofta längre
numera jobbar vi på olika ställen och alltid fel tider så de passar sällan
sjuka barn osv...
men i dag efter hon slutat kommer hon förbi :)

min lediga måndag har gått åt till umgänge med mina barn
jag har träffat alla 4, för vi va och hämta Fia i morse när hon slutade jobba
och sen handlade vi med henne
så i dag har jag "bara" varit mamma skönt :)
försökte få kontakt me Tuva nu om vi skulle se Ernst i repris..
men hon va in te kontakt bar...
Hippistads hjältar...jaja...

Kommentarer
Postat av: Plutten

Du kommer att fixa rpm lätt, du är bäst ÄLSKLING!!!

2010-08-30 @ 14:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0